Support

Het Daklab Support team staat voor u klaar

Daklab beschikt over een eigen Support afdeling. Dit team van professionals biedt ondersteuning aan de gebruikers van onze producten en diensten. Van klanten die een vraag hebben over een rapportage in Dakota, tot dakdekkers die vragen hebben over de invoer van een order in de Dak App; bij Daklab Support bent u aan het juiste adres.

Waarbij kunnen wij u dan concreet helpen? Denk bijvoorbeeld aan de volgende zaken:

  • Het aanmaken van accounts voor de diverse applicaties en apps
  • Uitleg en hulp bij het gebruik hiervan
  • Ondersteuning bij problemen of storingen
  • Het invoeren en muteren van complexen
  • Het doorvoeren en koppelen van gegevens
  • Meedenken bij specifieke vraagstukken

Daklab Support werkt met een ticketsysteem. Vragen en verzoeken worden als tickets geregistreerd en de aanvrager kan altijd zelf inzien wat de status van zijn of haar kwestie is. Wel zo helder en duidelijk!

Ons Support team is via diverse kanalen te bereiken.

Cookiebeleid

Wij gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden en we gebruiken functionele cookies om jouw voorkeuren op te slaan. Wil je meer hierover weten? Bekijk dan onze Privacy Statement